22.10.2018 14:25:35
Navigation
· Debatforum
· Søg
· FAQ
· Login
Debatemner
Nyeste emne
· Palm Beach jet båd
· Riva Aquarama tegnin...
· Coast Guard Thor fra...
· Fartregulator ? idee...
· Alt i kable og stik ...
Mest aktive emner
· Palm Beach jet båd [10]
Besøgende
· Gæster online: 1

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 544
· Nyeste bruger: LarsK
Sidste Brugere Online
immertreu12:58:08
Filip L16:39:05
Lars Bak17:17:30
Angelo17:43:45
tica 1 dag
michaelbm 1 uge
Hojstrand 1 uge
madsen65 1 uge
Birger 1 uge
SV 1 uge
Se indlæg
skalamodelskibe » projekter » projekter
 Udskriv debat
Coast Guard Thor fra Billing Boats
tica
Næste projekt der er sat i gang er en Coast Guard fra Billing Boats, købt let påbegyndt på DBA.

Det er den "kendte" plast og pasform som vanligt fra den periode af Billings tid. SÅ der skal passes lidt til og gættes lidt om hvordan man samler det hele, dog er det ikke det værste sæt jeg har set. Der følger styresystem med inkl. set-up for bakfunktion. Der er dog ikke styrestænger og forbindelses led med

Den er udstyret med 2 styk Kehr 28mm jetdrev med bak funktion.

Motor: Vandkølet BL 3660-1700KV fra Aquastar.
ESC: 90A vandkølede Turnigy
Batterier: 3S 3400mAh / 5000mAh.
tica tilknyttede følgende billede:billeder:
thor1.jpg

thor2.jpg

thor3.jpg

thor4.jpg

thor5.jpg

thor6.jpg

thor7.jpg

thor8.jpg

Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

tica
Nogen af delene var skåret ud, men alt er der og der er ikke nogen skader på delene.

Jeg har startet med at montere jetdrev og samtidig at samle nogle af plast fittings delene.
tica tilknyttede følgende billede:billeder:
thor10.jpg

thor11.jpg

Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

servicechefen
Det bliver spændende at følge dit projekt.

Jeg har den for en del år siden som færdigbygget med kulmotorer og alm ældre NiMH batteripakker - og den sejlede ikke særlig overbevisende med den kombination. Så din kan ikke undgå at blive bedre!

Mvh. Christian

tica
Mon ikke den kommer til at gå fornuftigt, min jetbåd Palm Beach med et tilsvarende Kehr 28mm drev går jo fint http://www.skalam...ad_id=1362

Nu smutter vi til Modelbau Live i morgen tidligt, med et smut over Hobby-Lobby Modelbau på vejen og så må jeg se at komme videre med den.
Mvh
Carsten

tica
Det går lidt trægt pt, mest pga jobbet men har fået bestilt nogle nye impeller til drevne, der er fra Protean Design for folk på Facebook https://www.faceb...atprotean/

Den skulle give noget mere power forskellen mellem en KMB og Protean ses her
https://scontent-...e=5C470AC8

Når de ankommer så opgradere jeg min Palm Beach og måler om der er nogen forskel i tophastigheden.
Mvh
Carsten

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
10,327,145 Unikke besøg