Forfatter Emne: Ny klub i det Øst Jyske  (Læst 3711 gange)

skjold

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://www.dmbl.dk
IOS
International Offshore Support Vessel Society
Dansk Modelbygger Laug.

immertreu

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #1 Dato: April 01, 2013, 17:36:40 17:36* »
Er det ikke det samme som Dansk Modelbygger laug kan se det er de samme medlemmer?
Bent

Jumbo

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #2 Dato: April 01, 2013, 18:30:20 18:30* »
Bent
Nu ved jeg ikke hvilke briller du ser og læser med men noget er der galt, Hedensted model skibs klub er en ny klub i det østjydske o g er ikke DMBL det er meget muligt at mange af de personer der er i Hedensted model skibs klub's FB gruppe er de samme der er medlemer hos DMBL men det er da dejligt at man kan værer medlem hvor man har lyst uden at blive bedt om at vælge side af en eller anden klub diktator i nogle af de klubber der føler sig trådt på. det er muligt at jeg lyder grov men nu er der ikke en eneste der igen skal tale om demokrati i klubber eller ligende, Hedensted model skibs klub er helt ny og vil om meget kort tid indkalde til stiftende generalforsamling og intet bliver skjult vi vil heller ikke tvinge vore medlemmer ind i SD. DMBL eller andet det er op til folk hvor og hvor mange steder de vil være medlemer. vi vil ikke bede vore medlemmer vælge side lige som visse andre klubber her i landet gør, i Danmark har vi forenings frihed, så kom nu lige ind i virkligheden og Bent undskyld sproget men hvad har du ondt i r.... over er du bange for at i andre vil midste medlemmer til en ny klub der ikke kikker efter hvor deres medlemmer ellers er medlem, vores klub vil bare gerne dyrke vores dejlige hobby uden at der skal vælges side. jeg må sige der er nogle der går i så små sko at de snart må have så krumme tæer at de sidder helt nede i fodballerne. Bent er ud i bund og grund bare ude for at prøve at stoppe Hedensted model skibs klub af frygt for at der forsvinder medlemmer fra ander lokal klubber. jeg siger bare misundelse er en grim ting fy for den..........

Hilsen Jumbo
Kun en tåbe frygter model hobby*stress*

immertreu

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #3 Dato: April 01, 2013, 19:01:57 19:01* »
Jeg  så det bare på bare på FACEBOOK det er de samme og ikke nogen Kretik som du op tar det
Det er kun godt der er nogle klubber der vil modelskibe det godt
Skal nok lade være med at spørge om mere
Bent

Jumbo

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #4 Dato: April 01, 2013, 19:22:17 19:22* »
Ja av av det gør ondt at der er nogle det fridt  kan vælge hvor de vil være medlem der er sandelig også mange der ikke er i Dmbl,  jeg tar ikke noget som kretik men må konstatre at at  jante loven lever i bedste vel gående her på siden øv øv. Jeg ville ønske at alle havde lige så travelt med deres hobby som de har med at overvåge hvad der sker. Men lad nu det ligge lad os alle komme vidre med det vi brænder for nemlig model skibe. Håber bare vi i Hedensted model skibs klub kan få lov til at dyrke vores hobby uden at skulle have en masse bøvl.
Kun en tåbe frygter model hobby*stress*

jens nielsen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #5 Dato: April 01, 2013, 19:50:31 19:50* »
Vi, der interesser os for modelskibe, Vi er ikke mange, men hvad med at vi kom videre i et samarbejde ? Der kommer et VM, det er på tide at alle er med, og at vi taler sammen!
i bedste mening jens (VMK)

immertreu

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #6 Dato: April 01, 2013, 20:07:33 20:07* »
Kan kun  kontantere du har taget mit spørsmål helt forkert jeg er ikke i mod der starter en ny klub det er kun godt
Alle kan vil selv bestemme hvor de vil være medlem
Held og lykke med jeres nye klub
Bent

Krog

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://www.hookd.dk
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #7 Dato: April 25, 2013, 16:43:05 16:43* »
Dejligt med nye klubber :-)

Hedensted model skibs klub har en side på Facebook, den er åben for alle, lækkert at debattere med andre.

Hvordan kommer man på den facebook side?? efter den har fået ny administrator kan jeg ikke komme på ?, er den ikke åben for alle?
Jørgen Krog

Krog

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #8 Dato: Maj 12, 2013, 16:18:05 16:18* »
undrer mig såre...  har været med i facebook gruppen for Hedensted model skibs klub , blev smidt af, og bliver trods anmodning ikke optaget i gruppen som ellers er åben for alle ? hvorfor?
Jørgen Krog

Krog

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny klub i det Øst Jyske
« Svar #9 Dato: Maj 12, 2013, 17:23:50 17:23* »
Så kom jeg på igen :-) tak for det
Jørgen Krog