Forfatter Emne: Hvor handler i på nettet?  (Læst 2717 gange)

Jannie

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Hvor handler i på nettet?
« Dato: Januar 09, 2014, 12:49:21 12:49* »
Hvor køber i maling, lister, fittings, messing, osv?

Der er selvfølgelig modelskibet.dk der har et fint stort udvalg og sikkert også rimelige priser, men deres leveringstider sætter godt nok min tålmodighed på en alvorlig prøvelse.
Da markedet for modelhobby er større i f.eks England og Tyskland formoder jeg at de må have butikker med et rigtig stort udvalg og måske til billigere penge.

Kaptajnen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2014, 15:13:37 15:13* »
Hej

Jeg har nu ikke oplevet lang leveringstid hos modelskibet.dk
Men når jeg handler i Tyskland handler jeg hos
Hobby Lobby Modelbau, der plejer som regel aldrig at være problemer og du har varerne efter 1 uge.
Og de har et rigtigt stort udvalg.

m.v.h Søren

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2014, 17:04:43 17:04* »
For det meste Modelskibet.dk og har ikke de store problemer med leveringstiden smutter "bare" forbi når jeg skal bruge noget, fruen er så ikke altid helt tilfreds med indkøbene ;) selv om hun selv bygger.

Hobbyking (EU) når jeg skal bruge billige (måske skrammel) dele til forsøg

Til mine sumpbåde har jeg brugt Avionic.dk (fly dele)
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

immertreu

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 09, 2014, 21:04:10 21:04* »
Hej
Handler det meste jeg bruger hos MODELSKIBET da jeg bor i Tune og kan køre til Ølstykke på en halv time de vare han ikke har på lager synes jeg kommer hurtigt frem så de kan hentes
De vare jeg skal bruge fra GRAUPNER tager et stykke tid men der kan man selv følje med på deres hjemmeside og se om det er lagervare
I Herning bestiller de ind fælles hos
 http://www.hobby-lobby-modellbau.com/onlineshop/
Har aldrig selv købt noget der
Bent

servicechefen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 10, 2014, 07:07:24 07:07* »
Jeg har kun positiv erfaring med Hobby-Lobby Modellbau - handler der for ca 25.000 årligt, og har kun fået god behandling.
Køber også en del hos Gerhard Faber Modellbau, men holder lidt igen, da de er meget langsomere, og ikke altid har varerne på lager, selv om det fremgår af bestillingen. Og når man så har foretaget en bankoverførsel, og det viser sig de ikke kan levere varen, tager det måneder inden man får pengene retur!
Conrad og HobbyKing kan jeg også kun anbefale.

jens nielsen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 10, 2014, 13:23:12 13:23* »
www.cornwallmodelboats.co.uk har stort set alt. Gå på opdagelse i deres web side.