Forfatter Emne: Har du problemer med siden tråden  (Læst 4006 gange)

servicechefen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Har du problemer med siden tråden
« Dato: Maj 05, 2015, 18:09:51 18:09* »
Hvad har du dog gjort ved siden Carsten?  Nu er alle mine billeder også blevet små!

Inden du opdaterede siden forleden, kunne de billeder jeg lagde ind, knap nok være på hele skærmen, når man klikkede på dem en ekstra gang.

De billeder jeg vedhæfter, fylder mellem 800 og 950 KB. Så kan da godt se nu, at de kommer ikke til sin ret mere.

Mvh.  Christian

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: Maj 05, 2015, 18:19:31 18:19* »
Hej

Sidens platform er opdateret og der er nogle ting som ikke helt virker som før. Dette kan i give input til i denne tråd så kigger jeg på det.

I må meget gerne skrive hvilken browser (Internet Explore, Firefox, Googel Chrom ect) eller mobil platform Android, Appel, Windows mobile i ser det på.

Mvh
Admin
Admin og Webmaster

Das boot

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 05, 2015, 21:32:58 21:32* »
Jeg døjer også med at se billederne nu, klikker jeg på dem, så lever de deres eget liv på skærmen og tit kun halvdelen af billede man kan se. Dette er helt tosset hvis jeg forsøger at se billederne på min Iphone, det er så godt som umuligt.
Mvh. Brian

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2015, 07:37:28 07:37* »
Hej

Jeg har nu kigget på billede visning via et værktøj som kan vise skærmen i forskellige browsere og tablets og kan ikke umiddelbart finde nogen problemer, PM sendt til Servicechefen og Das boot for mere information.

Når jeg kigger på billeder så ser min skærm ud som det vedhæftede billede (Window 8.1 Firefox 37.02). Hvis dette ikke svare til hvad i ser så skrive en PM med information om PC / Mac / Iphone / Ipad / Windows mobil / Android samt browser navn og version til Admin.

Mvh
Admin
Admin og Webmaster

servicechefen

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 07, 2015, 19:18:27 19:18* »
Hej Admin.

Jeg har Windows 7 Home Premium, og ser internet med Explorer.

Jeg ser også billedet som i dit eksempel, så der er nok ikke noget galt med min pc (og ser også samme billede på min arbejds-pc).

Så du må vist indrømme, at billederne ikke kan blive så store som før - der er jo både den hvide og sorte ramme nu.

Men hvis det er noget der er uundgåeligt i forbindelse med at siden opdateres, er det nok sådan det skal være i fremtiden, desværre...

Mvh.   Christian

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 07, 2015, 19:27:38 19:27* »
Hej Christian

Om det er sådan det skal være i fremtiden kan jeg ikke svare på, skulle lige forstå hvad det var du så før jeg kan kigge på det og spørge om hjælp fra andre der bruger PHP Fusion.

Kan godt huske at du og Krog kunne dobbelte klikke og få billeder på fuld skærm, det lykkedes så aldrig mig at få til at virke på mine maskiner så der kan også være noget med skærm opsætning.

Mvh
Admin
Admin og Webmaster

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 07, 2015, 19:29:38 19:29* »
Das Boot har problemer med at se billeder på sin Iphone 4 er der andre der har problemer med billeder på andre Iphone's untagen 5S (det er den eneste jeg har at teste med)

Mvh
Admin
Admin og Webmaster

Das boot

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 08, 2015, 11:05:53 11:05* »
Har lige været forbi TDC butikken og haft dem til at hjælpe med at kontrollere min IPhone for om alle systemer var opdateret med seneste data. Alt er ok og fuld opdatet, men stadig virker billederne ikke på tlf, hver gang jeg klikker på et billede så kommer det frem som en lille kasse med den sorte/hvide ramme omkring og meget lille. For at kunne se det ordentligt skal man trække det større og hver gang man endelig har billedet stort nok til at kunne ses, ja så popper det tilbage i det lille format og gemmer sig i et hjørne af skærmen. Det kunne de heller ikke i TDC butikken give noget svar på, da det skete hver gang vi forsøgte at åbne et billede og gøre det stort nok til at se detaljer som vi plejer at kunne gøre, ekspedienten forsøgte også med sin egen tlf og samme skete der, så er ikke min tlf som er tosset. Dette her med billederne driller også kun på denne side, alle andre forums som jeg bruger er der ingen problemer med og har heller ikke været her før efter sidste opdatering. Vil sige at det vil være trist hvis alle de fine billeder fremover ikke vil kunne ses bedre end nu og at halvdelen af billedet udgøres af en sort/hvid ramme og i mindre format.
Mvh. Brian

Bengtson

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 08, 2015, 13:38:54 13:38* »
På min Nokia Lumia 930 og Ipad 2 fungere det fint.
Jonas W Bengtson

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 08, 2015, 18:18:08 18:18* »
Super input *tup*

Jeg har sendt spørgsmålene videre på et forum for php-fusion da dette ligger uden for mine evner, håber på en hurtig løsning.

Mvh
Admin
Admin og Webmaster

skj13

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 10, 2015, 21:38:38 21:38* »
Hej
Alle mine billeder er tage med iPhone 4 og min browser er chrome og jeg har ingen problemer endnu 7-9-13.
Søren K Johansen
Odinsvej 43
3000 Helsingør

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 18, 2015, 17:21:56 17:21* »
Jeg har ikke fået så megen support fra andre bruger af PHP fusion, men der er spurgt til hvilket "tema" der benyttes, det findes ved at gå ind i ens profil og kigge i bunden.

Ang. størrelsen af billederne er det så muligt at højre klikke på billedet og vælge "vis billede" med det resultat at få det større ?
Admin og Webmaster