Forfatter Emne: White Star fra BB  (Læst 678 gange)

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
White Star fra BB
« Dato: Januar 19, 2019, 12:57:10 12:57* »
Started på White Star fra Billing Boats.

Byggesættet er ok men byggevejledningen er meget ringe.

Det første jeg har ændret er den 3mm aksel der fulgte med, her har jeg sat en 4mm i, da der er et bredere udvalg af skruer.

Den får en 35mm 3 bladet Graupner racing propel monteret.

Der monteres i første omgang en 1100KV Brushless motor og der bruges 2S LiPo celler.

Skroget er næsten færdig monteret, der mangler en forstærkning til roret, servo holder og batteri holder (Kommer først når den er færdig samlet så jeg kan balancere den med batteriet)

Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Sv: White Star fra BB
« Svar #1 Dato: Januar 20, 2019, 12:46:48 12:46* »
Overbygningen tager form, lidt besværligt da der ikke er nogen beskrivelse af hvordan de har tænkt sig at det skal sættes sammen.

Rense bordre er samlet og er i gang med de 2 "kasser som skal sættes i dækket for stå pladserne.
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 26, 2019, 15:52:46 15:52* »
Lidt er der sket, prøver pt at få limet den forreste støtteplade i uden at lime alt andet sammen.
Mvh
Carsten

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2019, 14:17:37 14:17* »
Og lidt mere
Mvh
Carsten