Forfatter Emne: Svizter Rotterdam  (Læst 3794 gange)

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Dato: December 13, 2016, 10:26:47 10:26* »
min far og jeg har være igang med at bygge smit Rotterdam, som vi så har omdøbt til Svizter da min far har sejlet i raderriget i sine tidligere dage. den er ikke færdig endnu, men det er ved at være de. min far købten den på gul og gratis næsten færdig dog ikke malet. vi har lavet en del om da ham vi købten den af kun skulle have den som standmodel, så der er lagt motor og bowthoster i. og skrugedysserne er blevet rattet op sammen med ror

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #1 Dato: December 13, 2016, 10:30:28 10:30* »
lidt flere billeder

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #2 Dato: December 13, 2016, 17:10:11 17:10* »
Velkommen til :)

Det ser fint ud, og det er altid et stort arbejde at bygge noget andre har bygget, om til det man gerne vil have.
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #3 Dato: December 14, 2016, 11:21:40 11:21* »
jo tak

der var lidt at gå i gang med, men det er ved at være ved vejs ende med den. det bliver dejligt at blive færdig med den

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #4 Dato: December 28, 2016, 12:42:50 12:42* »
så kom jeg også lidt igen her i jule dagene, det blev godt nok kun til lidt malerrig, men lidt er også godt.

jeg er kommet til et problem. jeg skal ha gjort det bagerste låg fast og vandtæt. er der nogen der har en god ide til hvordan jeg skal gribe det an.

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #5 Dato: Januar 14, 2017, 22:39:42 22:39* »
der blev lavet en lille smule i værkstedet her til aften, der blev malet nogle zink plader ved skrugen.

Bengtson

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #6 Dato: Januar 15, 2017, 11:41:09 11:41* »
Hej, prøv at kigge i min tråd (invader class tug) der har jeg vist hvordan jeg vil lave mit vandtætte dæksel.
Jonas W Bengtson

lausthelle

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Svizter Rotterdam
« Svar #7 Dato: Januar 15, 2017, 15:27:15 15:27* »
Citér
Hej, prøv at kigge i min tråd (invader class tug) der har jeg vist hvordan jeg vil lave mit vandtætte dæksel.

mange tak det vil jeg prøve hvis jeg kan få plads til det, det er jo lidt svært når man ikke er startet fra starten