Forfatter Emne: S/S Martha Dampmaskine ?  (Læst 1150 gange)

Egon

• Newbie
  • *
    • Vis profil
S/S Martha Dampmaskine ?
« Dato: April 11, 2017, 18:11:04 18:11* »
Hej alle, nyt medlem her, men har bygget skibe før i tiden, Norske Løve, Zwarte Zee og Norden fiskekutter.

Jeg er på udkig efter billeder og tegninger af Marthas dampmaskine hvis nogen kender eller har dem.
Fandt et billede af en model fra Børsen i Svendborg der skulle være original, men der mangler jo resten, bla. en lokumspumpe fra Harald.
Skibets tegninger haves, men der er ikke nogen maskine eller tilslutninger på tegninger, kun maskinrummet.
Planen er at kunne afspille lyden fra filmen i skroget når den sejler, men ak, ved ikke en skid om hvad og hvor med lyd.
Jeg har set at der er et medlem som tidligere har startet på Martha med dampmaskinen, er vedkommende her endnu ?
Egon.    PS. jeg har en gammel skonnertbrik til salg i DBA

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
S/S Martha Dampmaskine ?
« Svar #1 Dato: April 11, 2017, 19:25:01 19:25* »
Hej Egon

Velkommen til :)

Der er ikke mange herinde der leger med damp og en hurtig søgning viser at martinj81 desværre kun var herinde som aktiv i nogle få måneder. Du kan evt. prøve at sende en PM til ham og se om han er frisk på at svare selv om det er 7 år siden han var på sidst.

Ellers prøv at fange servicechefen herinde eller Carsten Vittrup begge gør det fantastisk i damp og modelbåde.

Mvh
Carsten
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

Egon

• Newbie
  • *
    • Vis profil
S/S Martha Dampmaskine ?
« Svar #2 Dato: April 11, 2017, 23:47:28 23:47* »
Tak Tica.
Det er kun til pynt maskinen skulle være, den bliver el.drevet, man løfter overbygningen for at se dampmaskinen, hvis det kan lade sig gøre ???
Jeg prøver Martinj81