projekter > Projekter

UAW - Schiff Hai - Klasse / DDR

<< < (2/7) > >>

Axel:
Hej og god aften til Danmark, Her er nogle flere billeder af mit UAW-skib. Den åbne kontrolstation (RBS - Reserve Command - Stand) blev yderligere afsluttet.

Axel:
... og her g?r det ;)
Det ombordv?rende nummer, jeg allerede har vedh?ftet, men endnu ikke er fuldt ud vist. Kun ved skibsd?bet den 08.09.2018 vil vi officielt annoncere nummeret om bord og navnet.

Mvh Axel

Axel:
Hej og god aften til Danmark, Her er nogle billeder af konstruktionen. AK 230 våben blev afsluttet og arkene vedhæftet. Arkene og vinklerne er selvfremstillede. Ark består af 0,75 mm Ps plader og blev boret individuelt, vinklerne er 0,5 mm Ps + 0,3 mm Ps for grænsen. Arkene er midlertidigt vedhæftet, fordi de ikke skal males.

Mvh Axel

Axel:
... og her er ankerspolen, som jeg sluttede i dag. Kæden jeg flyttede lige for at se ud som det ser ud ....;)

Axel:
Hej,

... Jeg vil gøre det i et øjeblik, seks livbuoys + to gasflasker bygget. Livbøjen er lavet af 3 mm birk krydsfiner og lavet med den lille Proxxon DB. Ringene er 22 mm i diameter (startende fra byggeskalaen og en original Rr med 75 cm diameter). Uanset om nummeret er nok ... lad os se, fordi hvert billede viser noget andet. Flaskerne kommer til stilladset sidelæns.

Mvh
Axel

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version