Forfatter Emne: UAW - Schiff Hai - Klasse / DDR  (Læst 11625 gange)

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: UAW - Schiff Hai - Klasse / DDR
« Svar #30 Dato: August 26, 2019, 17:32:54 17:32* »
God aften,
.... så her installeres resten af ​​lugerne + antennerne tilpasset igen.

Mvh
Axel

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 04, 2019, 18:40:01 18:40* »
God aften,

Her igen noget af modellen. Har fundet nogen tid og redesignet jolle. Jeg har bygget bunden til jolle (rullegardin) og sideværter. De fire tilknyttede padler blev skåret af grå plast og lagret i form.

... åh så og stadig opstår der stadig nogle fans / shell (svanehalsventilator) i den lille kopi.  ;)

Mvh
Axel

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 13, 2020, 18:55:57 18:55* »
Hej og god aften,

her er lidt fra konstruktionen. Jeg lavede bafflerne fra udstødningskanalerne. Arkene består af 0,2 mm messingplade og blev forsigtigt drevet med en hammer i kold tilstand ved hjælp af en skabelon og derefter malet i overensstemmelse hermed. Jeg vedhæftede to fotos af det mislykkede forsøg.

Mvh
Axel

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 27, 2020, 11:59:53 11:59* »
Hej,
Jeg begyndte at bygge lampehylder til gittermasten i dag. Da der ikke var noget passende materiale, var jeg nødt til at improvisere lidt. Min resterende kasse blev besøgt og lavet af 5 mm polystyren-tilsvarende ringe + lampekroppe på min lille Proxxon. Til glasering brugte jeg klart sprøjtemateriale fra et gammelt byggesæt. Desuden faldt spidsen af ​​NICHROM-radaren under produktionen ... mere farve, samling og slukning til det respektive sted.

Mvh
Axel

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: August 21, 2020, 09:26:42 09:26* »
Hej,
... efter lidt længere tid her igen nogle af modellerne. Jeg tænkte engang på transporten, hvis jeg ville gå til dammen med kort varsel. Bådstativet er lavet af 10 mm krydsfiner.

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: August 21, 2020, 09:38:22 09:38* »
Som du kan se, er der en side, der fungerer. Jeg har allerede indgraveret nogle data der med en håndskærer i den gamle skrifttype og knyttet listen over de 12 andre skibe. Alt, hvad der mangler nu, er de tekniske data om skibet og våbenskjoldene på datidens flotilla- og ubådjagtafdeling. Der er stadig stropper fastgjort til transport.

Mvh
Axel