Forfatter Emne: Robbe Blue Marine MKII  (Læst 271 gange)

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Robbe Blue Marine MKII
« Dato: Marts 30, 2019, 13:58:45 13:58* »
Hej

Der var aktion i klubben og jeg købte en Robbe Blue Marine MKII for en flad 50krone og det viste sig at den var 95% komplet incl. motor. Det eneste der manglede var klistermærkerne så den får en gang maling i stedet for.

I en anden kasse som jeg også købte var der lige den anbefalede Robbe Rookie Navy 35 som de anbefaler til modellen.

Den var allered næsten færdig samlet så det var bare at lukke antenne hullet da jeg bruger 2.4GHz og en vask så den var klar til maling  8)

Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Sv: Robbe Blue Marine MKII
« Svar #1 Dato: April 02, 2019, 17:32:26 17:32* »
Så er det bare at vente på stille og varmt vejr så der kan komme noget farve på  8)
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 04, 2019, 16:31:19 16:31* »
Så kom der lidt farve på, den skal have et par lag mere men det blæste op.
Mvh
Carsten

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 06, 2019, 11:00:25 11:00* »
Så skal den hærd færdig og så skal den have gang med noget 1200 vådpapir og samles.

Den skulle gerne være færdig til standerhejsning den 28 april i Vallensbæk Modelskibs Klub.
Mvh
Carsten

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 01, 2019, 16:19:46 16:19* »
Hurtig status

Den var en tur i vandet i søndags og der er plads til forbedringer.

Motor / ESC blev brand varme samt den vred sig til siden når der blev givet gas, ud fra div. billeder på nette så er det en forkert skrue der er monteret men kan ikke finde et nummer i byggevejledningen eller på nettet.

Jeg vil prøve med en 35mm / 56mm pitch fra min Robbe Lightning som er meget lig denne båd.

Der er lidt overskud til at leg med lidt forskellige skruer da båden pt står mig i ca. 200kr
Mvh
Carsten