Forfatter Emne: Siden lukker og slukker 24-03-2021!  (Læst 11104 gange)

Admin

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Siden lukker og slukker 24-03-2021!
« Dato: April 20, 2020, 09:00:03 09:00* »
Hej alle bruger

Der var stor tilslutning til at jeg skulle prøve at rede skalamodelskibe.dk da den gamle platform udgik.  Jeg har brugt rigtig mange timer på at flytte billederne over i de respektive indlæg, tilkøbt plads og hastighed samt haft en betalt medhjælper tilknyttet for at få det hele til at virke.

Siden da er trafikken faldet til nær 0% og der er næsten igen der logger ind og skriver indlæg. så jeg må konkludere at jeg har fejlet med opdatering.

Det ser ud til at vores hobby skal dø ud, ingen gider at skrive her, der er spredte men minimale indlæg på FaceBook, hvor det er nærmest umuligt at søge på gamle indlæg, selv div. klubsider er døde både på FB og Internettet. En sørgelig retning vores hobby er på i.

Der er betalt for driften indtil den 24-03-2021 herefter lukker og slukker jeg permanent for skalamodelskibe.dk medmindre der selvfølgelig kommer gang i siden igen.

Mvh
Admin
« Senest Redigeret: April 20, 2020, 16:29:42 16:29* af tica »
Admin og Webmaster

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Siden lukker og slukker 24-03-2021!
« Svar #1 Dato: April 25, 2020, 13:59:53 13:59* »
Hej,
Jeg vil gerne registrere mig her som en outsider om dette emne. Det er ganske vanskeligt at vedligeholde noget, når der ikke sker noget eller kun observeres stille. Jeg har kørt denne smukke hobby i over 43 år og vil gerne dele mine oplevelser, produktionsmetoder og begivenheder med andre. Af denne grund kiggede jeg også uden for Tyskland og registrerede mig her. Vi har en dejlig hobby, og alle bygger som de kan, så alle er glade, når der er reaktioner på rapporterne. Så ... ikke bare læsning, men kontaktpersoner.

Mvh
Axel

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 29, 2020, 09:18:08 09:18* »
Hej Alex

Netværk og venner inden for modelbygning er også vigtige, også derfor jeg er på div andre fora, og er i Bad Bramstead hvert år, også selv om det er lidt svært at snakke med dem da de fleste ikke kan engelsk og måske mangler lidt tålmodighed når jeg bruger mit tyske. Jeg forstår dem bedre end de forstår mig.

Men det ser jo ikke ud til at der er nogen der vil støtte om om siden her mere og så kan jeg ligeså godt spare de penge de kost at drive siden eller støtte et andet forum i udlandet.

Mvh
Carsten

PS du kan finde mig på Facebook, har det samme profilbillede som her.
« Senest Redigeret: April 30, 2020, 07:53:47 07:53* af tica »
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

Axel

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 30, 2020, 19:05:35 19:05* »
Hej Carsten,
Jeg er enig med dig på en måde. Jeg kan også forstå hele problemet.
Carsten ... hvis du vidste, hvordan min dansk ser ud, er det heller ikke bølgen. ;)

... Jeg bliver her med mine projekter indtil udgangen, uanset om de svarer eller bare læser.

Mvh
Axel