Forfatter Emne: jeg vil lige præsentere mig selv Webmaster C  (Læst 2255 gange)

webmaster c

• Newbie
  • *
    • Vis profil
jeg vil lige præsentere mig selv Webmaster C
« Dato: November 07, 2007, 21:45:52 21:45* »
Hej alle læsere

Mit navn er Martin Carretero. Jeg er 35 år, gift på 11 år og har 2 børn på 11 og 10 år.
Jeg bruger al min fritid på store fjernstyrede benzin offshore både. Jeg har dog også et par enkelte el-racerbåde. Jeg har bygget og samlet racerbåde i s****t 7 år. Før det roede jeg meget med el-biler og nitrobiler. Men da jeg købte en stor benzin bil var jeg hooked. At køre over 30 min for fuld speed var lige mig.

Jeg fandt en Enforcer Gator med en Homelite 26 ccm motor med ca. 1,2 hk. Den sejlede godt men var langsom (læs 45 km/t) Jeg købte også en del små elbåde. Og ind imellem købte jeg også endnu en stor benzin bil samt diverse racerbane samt racerbanebiler. Pludselig havde jeg alt for mange interesser. Jeg besluttede mig for at koncentrere mig om en og skrotte de andre... (overhovedet ikke presset af konen.... slet ikke....;) )

Men jeg solgte en del af mit legetøj og brugte pengene på at bygge en båd selv. jeg valgte en båd på lidt over 120 cm og byggede en zenoah motor i den. Jeg købte også det flotteste drev samt diverse fittings jeg kunne finde og selvfølgelig skulle der også være elstart på båden. Alt i alt ofrede jeg omkring 23K på den.

Det var mit første svendestykke og stadig min øjesten. Jeg har dog solgt den sidste år for at få gang i noget nyt. Jeg ejer idag min drømmebåd. En båd på omkring 185 cm, 22,5 kg tung og med en 50 ccm motor. Den går omkring 90 km/t hvis der er lidt bølger. Jeg har dog stadig også nogle store benzinbiler samt en ombygget benzinbil der nu er miljøvenlig konveteret til el. Den trækker min store båd på en hjemmebygget trailer.

Jeg har bygget en del racerbåde og bruger ellers nettet til at trække oplysninger. Jeg bruger meget tyske hjemmesider samt amerikanske og tager flere gange om året til tyskland for at deltage i tyske powerboat meetings.

Jeg vil skrive nogle artikler under racerbåde. Og håber også at der er nogle spørgsmål jeg kan hjælpe med at besvare.
Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle...
Vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege

webmaster c

• Newbie
  • *
    • Vis profil
jeg vil lige præsentere mig selv Webmaster C
« Svar #1 Dato: November 15, 2007, 18:53:55 18:53* »
yep... jeg vil prøve det bedste jeg kan. så fyr løs... hvad har du af spørgsmål
Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle...
Vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege