Modeltyper > Generel debat om motor / speedbåde

RCMK Hydro VX

<< < (2/3) > >>

SJN:
Så hurtig bliver den ikke.
Så vidt jeg kan læse, så går den ca 105-107 km/t.  

Motoren er standart fra RCMK, og kan tunes yderligere.  Så kan den nok komme deropad.

Har fået monteret lidt grej i den...
JEg skal nok ud og have købt en Dynatron starter, da min nuværnede graupner el starter næsten ikke kan trække motoren rundt.

webmaster c:
ser vildt lækker ud... men hvis den er som alle andre hydro så skal du montere turnfin på højre ponton for ellers kan du ikke dreje ordentligt.
Det er noget at gøre med at en hydro nærmest ikke rører vandet.
Når den skøjter hen over vandet så er det næsten kun prop der er i vandet. Men ved at montere en turnfin på højre ponton får båden et omdrejningspunkt. Og husk at en turnfin på en hydro ikke skal monteres vinkelret, den skal vende 45 gr indad, det er noget at gøre med at når du sejler om styrbor (højre så vil båden automatisk løfte sig) men det modvirker turnfin så da den holder båden nede. Derved får du samme gode egenskaber som en monobåd... og vi vil derfor ikke kunne følge med dig.... selv i svingene...
Men prøv først båden og kom med nogle erfaringer

SJN:
Du er for hurtig ;)

Jeg tror bestemt heller ikke den kan sejle uden den turnfin.
Jeg havde bare ikke monteret den endnu :)

Det er en ordentlig moppedreng

tidligereadmin:
Her en gang efter vinter må vi ha en lille træf med alle vores
power boats :D og se hvem der er den hurtigeste på vandet. :D

Hvad måtte du slippe for dette monster.B)

SJN:
Ja vi må.  Men jeg har total ridset min X-ray igen ;)
Jeg kom ud i nogle vandplanter i kanten af søen, fordi jeg ville gøre plads til en anden, og så blev mit ror bukket tilbage, og båden ramte breden, og lavede et fantastik rul i luften, og begge sider af båden ramte breden, og blev ridset.....det var ren Evil Kenivel stil B)
Så nu skal den lappes igen

Denne herlighed kostede kun 11500kr leveret til døren. :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version