Forfatter Emne: Klub forum.  (Læst 2379 gange)

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Dato: December 19, 2008, 10:40:07 10:40* »
Som nogle af jer nok har bemærket så er vi i gang med et forsøg.
Som går ud på at klubber i DK har mulighed for at få deres eget klub debatforum her på på skalamodelskibe.dk

Men i første omgang køre vi en lille test med ( Jysk modelskibsklub. )  

Og hvad siger i andre til dette.??
[

sigurd

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #1 Dato: December 19, 2008, 11:19:48 11:19* »
Det lyder fint*tup*. Er det kun medlemmer af klubberne der kan skrive, eller er det åbent for alle og en hver?
MV. Hilsen

Sigurd

Viggo Munck

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #2 Dato: December 19, 2008, 17:27:02 17:27* »
Kære webmaster s!

Husk: Der findes ingen spørgsmål. Kun dumme svar.

Jeg ville gerne selv være medlem af klubben, men jeg er nok diskvalificeret.

Viggo
Husk at tjære gør fødder og lunger sorte

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #3 Dato: December 19, 2008, 20:56:12 20:56* »
Hej Viggo

Øhh det er ikke mig der bestemmer om du må være med i klubben.
Jeg har bare givet jysk modelskibsklub mulighed for at ha et forum her på siden. (Som et forsøg for at se om det er noget vi skal bygge videre på.)

Så om du er diskvalificeret ??? snak med michael eller nogen af de andre fra klubben inde i deres nye forum.

[

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #4 Dato: December 19, 2008, 20:59:02 20:59* »
Hej Sigurd

JA se det er lige det problem som jeg går og tænker lidt over. *hmm*

Hvad ville dit svar være til dette. ???
[

danholm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #5 Dato: December 19, 2008, 22:00:54 22:00* »
Hejsa

Er det ikke dumt at dele et forum op i flere små forum, jeg tror ikke det vil blive brugt ret meget.

webmaster c

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #6 Dato: December 20, 2008, 17:27:34 17:27* »
Citér
danholm skrev:
Hejsa

Er det ikke dumt at dele et forum op i flere små forum, jeg tror ikke det vil blive brugt ret meget.

Måske rigtigt men det vi vil give klubberne mulighed for er at have et forum hvor de kan informere om nyt i deres klub og have et forum de kan bruge. Hvis man ser på mange klubsider så sker der desværre ikke rigtigt meget så  måske kunne et forum om nyt i klubben hjælpe lidt.
Her kunne der skrives om næste byggemøde, Træf og andre klubrelevante ting. Men jo måske skulle der kun være adgang for klubmedlemmerne.
Men i første omgang prøver vi at give muligheden videre til klubberne for at se hvad de siger til det.
Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle...
Vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #7 Dato: December 21, 2008, 07:19:42 07:19* »
Så hvis idéen tager på,og forumet er opdelt i klubber, alle den (os) som ikke er medlem af en klub kan bare hold os væk?

Hvis jeg skal vær 100% syns at der er for lidt traffik her i forvejen, at den skal måske deles op end neu mere....

OK på med den positive hætte!!! Hvis klub fora kun holdes til klub chat og opslag, fint ide, men hvis alt det andet som er af interesse til os alle sammen begynder at holde sig i klubernes fora, så mister vi alle sammen en vigtigt redskab.
Kan godt forstil mig en mass dobbelt post. Først i klub fora også i Åben fora når der mangler svar...
I must be mad!*hilarious**helplees**stress*

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #8 Dato: December 21, 2008, 11:45:33 11:45* »
Hej  Ian M
Citér
Hvis jeg skal vær 100% syns at der er for lidt traffik her i forvejen

Det kan jeg kun give dig ret i *helplees*
Men det kan jeg ikke gøre noget ved, da det er op til folk om de vil skrive i forumet.

Ang. Klub forum så er det et forsøg på at få Samlede Danmarks modelskibs / både byggere til gavn for os alle sammen i DK.

OBS. Klub Forummet er kun til:

1: Info.    ( Om klubben )
2: chat.    ( Om ting som er sket i klubben )
3. opslag.

OBS. Ved alt andet som ikke vedrør klubben skal man bruge de andre debatter på skalamodelskibe.dk sådan så vi ikke får en masse dobbelt post på siden.

*bye*Bjarne Jeg vil være ked af skulle sige farvel til dig da du ved en masse ting og har en stor viden om vores hobby.*bye*
[

danholm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #9 Dato: December 21, 2008, 13:40:34 13:40* »
Hej

kan se at der er en del meninger om dette emne, måske var det en ide bare at lave en info side om klubberne, hvor de kan skrive deres info og sejltider ind og ikke et forum til dem

Bjarne..  lige frem at kalde det en børnehave er jo din mening, men der skal alså være plads til alle og alle alders grupper. derfor vil det jo blive lidt en blandet landhandel af indlæg, så kunne du jo nøjes med at læse   de indlæg der intressere dig ;)

Dan Holm

webmaster c

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Klub forum.
« Svar #10 Dato: Januar 11, 2009, 22:12:39 22:12* »
Vi har læst jeres svar og talt en del om det.

Der bliver IKKE nogle seperate klubforums.

For at holde det hele overskueligt så er klubberne meget velkomne til at bruge forummet, og også meget gerne informere om træf og byggeaftener og lign, men det skal gøres under de respektive debatter.
Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle...
Vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege