Forfatter Emne: Julegaver.  (Læst 2058 gange)

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Dato: December 25, 2008, 10:11:08 10:11* »
Jeg håber at i alle har haft en rigtig go juleaften med rigtig go mad og mange gode gaver.
F.eks nogle modeller *music*

Jeg hade en rigtig go juleaften med famillien.
En ting som jeg ønskede mig var en dremel fordi at den anden jeg hade blev stjålet ned i mit kælderrum sammen med alt mit el værktøj :(

Og jeg fik den af konen *inlove* for sådan en kan jeg ikke undvære når jeg laver modeller.
[

Jan-DK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #1 Dato: December 25, 2008, 15:53:20 15:53* »
Åe, pyt med dig.
Det en år fik min kone 2 el opvarmet sprinklerdyser til Golf,en.
Og et guldarmbånd.

Og det næste år var der 2 ABS sensor til Golf,en.

Så mon ikke konen kunne bruge en ODIN i gave.

Viggo Munck

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #2 Dato: December 25, 2008, 22:52:19 22:52* »
Jeg fik Dragen, som jeg havde ønsket mig.
Nu mangler jeg bare RC til den, men den vender jeg tilbage med. Jeg skal have et par gode råd, da jeg ikke har prøvet det før. Sender, modtager og så videre.
God jul
Viggo
Husk at tjære gør fødder og lunger sorte

Jan-DK

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #3 Dato: December 26, 2008, 11:44:32 11:44* »
Min lillebror har haft en Drage. Altså 1 til 1. Nr: 38 var det vist nok.

Den er nu ganske sjov at sejle i. Ikke ligså de der flyvpap.

Steen B

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #4 Dato: Januar 02, 2009, 09:44:47 09:44* »
Jeg fik - ligesom Web S - en Dremel boremaskine...med hele "svineriet" til (har ganske vist en Wolfcraft, men den er ved at være lidt gammel/ustabil). Desuden en borestander til den (fås i Bauhaus til omkr. 300,-) HERLIGT!

Og ved I hvad det bedste ved det hele er? Jeg fik det af min kone*inlove* Stik den!!!!:P

Ellers har jeg brugt (lidt) af juleferien på at lave jomfruer (NEJ - ikke DEN slags!!!:D ), som skal sidde i vanterne til mit nyeste projekt; "Jens Krogh".

Mvh og godt nytår til alle FORNUFTIGE brugere her på forummet

Steen
De eneste dårlige spørgsmål er dem, der IKKE bliver stillet! :)

Thomas

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #5 Dato: Januar 02, 2009, 15:42:07 15:42* »
Fik endelig en airbrush :D har altid savnet en men aldrig haft en. Nu skal jeg bare have lært at bruge den *pray* prøvede på en gammel kampvogns model jeg har bygget på i flere år men aldrig færdiggjort men det virker sgu ikke ret godt :D Nogen der har set en billig lille kompressor da jeg fik sådan en dåse luft med.
Nå ja med henhold til den dåse kan jeg være sikker på flowet af luft og hvor længe holder sådan en?
Og hvor meget malling skal jeg komme i glasset for at få et godt flow af det?

Glædelig bag(h)jul og godt nytår.
Where is all this f****** water comming from?

Captain of the Titanic.
Quote Worlds 10 greatest f****

USS Constitution fotogalleri

http://www.skalamodelskibe.dk////userphotogallery.php?user_id=149

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Julegaver.
« Svar #6 Dato: Januar 02, 2009, 16:36:10 16:36* »
Citér
Lillebror54 skrev:
Fik endelig en airbrush :D har altid savnet en men aldrig haft en. Nu skal jeg bare have lært at bruge den *pray* prøvede på en gammel kampvogns model jeg har bygget på i flere år men aldrig færdiggjort men det virker sgu ikke ret godt :D Nogen der har set en billig lille kompressor da jeg fik sådan en dåse luft med.
Nå ja med henhold til den dåse kan jeg være sikker på flowet af luft og hvor længe holder sådan en?
Og hvor meget malling skal jeg komme i glasset for at få et godt flow af det?

Glædelig bag(h)jul og godt nytår.

Der findes mange mini kompressor til airbrush, Modelskibet har et par, og der findes også en I Silvan, som er rimlige godt (har en selv)
En anden trick er, hvis man har plads til det; en bildæk slang. Pumper den op, stil noget tungt på den (en beton flise?) og kom i gang. Den taber jo luft, men så er det bar igang med pumpen igen. Bilig og efektiv. (den har jeg også brugt mange år siden) Dåse luft... Dyrt. Løber ud når du har ingen mulighed at købe en ny, og den er pænt kold at holde på en metal airbrush når man bruger en.
I must be mad!*hilarious**helplees**stress*