Forfatter Emne: HMS Hood 1/700  (Læst 4295 gange)

Thomas

• Newbie
  • *
    • Vis profil
HMS Hood 1/700
« Svar #15 Dato: Januar 15, 2009, 19:01:03 19:01* »
Ja undskyld Ian det var altså ikke meningen :)

Men det var jo Hood :)
Where is all this f****** water comming from?

Captain of the Titanic.
Quote Worlds 10 greatest f****

USS Constitution fotogalleri

http://www.skalamodelskibe.dk////userphotogallery.php?user_id=149

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
HMS Hood 1/700
« Svar #16 Dato: Januar 15, 2009, 19:10:24 19:10* »
No problem. Det var jo mig som navnt slaget første, så ned har bar taget lidt fart på.
Man skal også lige husk det E klasse skibe, Echo og Electra og F klassene Faulknor og Forester. Så kommer der Norfolk and Suffolk til.
Der ved skal man nok have en mindre last bil at transportere dem i. Tror jeg holder mig til 1/700.
Eneste neg til jeg har at tilføj. Husk det er forumet der omhandler non R/C modeler!!!
I must be mad!*hilarious**helplees**stress*

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
HMS Hood 1/700
« Svar #17 Dato: Januar 15, 2009, 21:45:26 21:45* »
Sikker en flotia du har gang i!
Må jeg væk fræk og forslår du set lidt skub i forumet "Krigsskibe" den står helt tom!!
HMS Zinnia...Nice ship!

Jeg har ikke noget inmød at emnet blev kapret lidt, som jeg skriv for, det var jo mig der statet snakken om Danmarks strads...

Hviken andre skibe var med eller har vi navnt dem alle nu?
I must be mad!*hilarious**helplees**stress*

Thomas

• Newbie
  • *
    • Vis profil
HMS Hood 1/700
« Svar #18 Dato: Januar 16, 2009, 16:29:50 16:29* »
Kan ikke huske dem alle, men udover dem der er nævnt mangler ihvertfald Dorsetshire som sendte et par torpedoer mod det brændende skib, der derefter sank til bunds. Mange spekulationer har været i spil om skibet blev destrueret af noget mandskab via en sprængladning for ikke det skulle falde i hænderne på de allierede, eller om det virkelig var de torpedoer. Ingen ved det helt eftersom nogle af de overlevende siger de følte en eksplotion inde fra skibet og nogle siger det direkte var selvdeskrution. Ingen beviser for noget af det dog men ned gik det.

HP Det lyder ellers som nogle sjove store projekter, hvad med fly på Victorious laver du selv disse? Eller er den tom. Og hvor har du fået tegningerne fra? Ville være fedt hvis du kunne tage et par billeder og måske starte en tråd på krigsskibeforumet.

Mvh Thomas
Where is all this f****** water comming from?

Captain of the Titanic.
Quote Worlds 10 greatest f****

USS Constitution fotogalleri

http://www.skalamodelskibe.dk////userphotogallery.php?user_id=149