Forfatter Emne: SAR Hermann Marwede  (Læst 8082 gange)

michaelbm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://Modelskibet.dk
SAR Hermann Marwede
« Svar #30 Dato: Marts 02, 2009, 21:54:06 21:54* »
Hvis du har malet med Humbrol Enamel, så er der håb:

Du skal bruge denne lak - Matt Cote
Think twice - you can only cut once!

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
SAR Hermann Marwede
« Svar #31 Dato: Marts 03, 2009, 19:18:48 19:18* »
Jo der er brugt Humbrol, men tror at farven er ikke som den skal vær. Brugt en blandet farve bestående af M120 og G2. Storste problem er farven. Jeg syns den er alt for skarpt. Tror jeg skal ovre i enten M30 eller m117 satin 195 er også en som ser mere riftigt ud.

Hvis jeg få tid i weekenden kommer jeg forbi og kigger lidt på det.

Har nu bygget Helipad og gangbro. Dude en masse del men den ser meget bedre end den flum plastik som er med i sættet!

Læng om læng kan jeg sige at jeg er nået den punkt hvor der skal gang i Airbrush og pensler, inden der er mere som skal sættes sammen.
I must be mad!*hilarious**helplees**stress*

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
SAR Hermann Marwede
« Svar #32 Dato: Marts 10, 2009, 19:41:30 19:41* »
News update!
Da der opstod en mindre brand i min airbrush kompressor er der gået strike i arbjedet!
Nå ikke sådan en rigtig brand men jeg tror jeg kan sige at kompressoren er DØD! Hvis ikke så er den snart!!!

Er de kun mig der oplever at så snart airbrushen har fået maling i den og du har lige begyndte at male så dør luft maskinen! Mest ubelejligt!

Nu sidder min lille kompressor på 24lt 1,5hk underbordet.
Tanken er fuldt og har 8bar i den. Gud ved hvornår den skal fuldes igen? Den larmer en del når den kør. (102db)

Håbe jeg er ikke midt i noget meget kravende nar den starter. (tror jeg fjerner stikket mens jeg arbejder).

Watch this space.

Steen B

• Newbie
  • *
    • Vis profil
SAR Hermann Marwede
« Svar #34 Dato: Marts 16, 2009, 15:50:15 15:50* »
He he - det minder mig om, at een af mine venner har et par fjernstyrede helikoptere, og han har "truet" med at ville lande med een af dem på min model - hvis altså jeg lavede en heli-platform! Han må være tosset*hilarious*
De eneste dårlige spørgsmål er dem, der IKKE bliver stillet! :)

Ian M

• Newbie
  • *
    • Vis profil
SAR Hermann Marwede
« Svar #35 Dato: Marts 20, 2009, 18:15:47 18:15* »
Så. Jeg syns det er på tid der kom lidt mere opdatering på Hermann.
Her er en billede af den.

Den er IKKE færdig endnu. Der er masser af detalje ting som skal ordnes, Alle overbygninger stå løse og er ikke limet endnu. Har en lille uheld, på den anden side; tapen som hold taget ned mens limen skulle tør, tøg maling med sig da den blev fjernet!!! (indsæt en passende bane ord her).
Nu er der lidt overblik på projekten. Gummibåd skal males, taget af broen skal lige få en omgang til og endnu en omgang med den hi-vis. So er der en halv snes ting som skal påplads sættes.
Skal der rigning til?....

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
SAR Hermann Marwede
« Svar #36 Dato: Marts 21, 2009, 08:26:31 08:26* »
*tup* flot arbejde IAN *tup*

Kender det godt det med tapen og malingen:(
[