Forfatter Emne: Ny Klub På Vej Til Randers  (Læst 2135 gange)

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny Klub På Vej Til Randers
« Dato: Juni 18, 2009, 17:16:50 17:16* »
Til alle ;)
Jeg er ved at starte en ny klub i Randers *tup* den er ikke igang inu, men inden længe vil der værer et lokale og så regner jeg med det går stærkt. Det vil dog ikke kun værer for modelskibe, men også alle andrer hobbyer som rc biler, fly o.s.v. kunne nogle have interesse i at værer med kan i skrive til mig eller skrive i indlæget her og der vil komme mere info så snart jeg ved mere..........

Mvh Per Andersen

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: Juni 18, 2009, 21:06:55 21:06* »
Jo der er en Klub i Randers. Men jeg syntes den er ved at gå i stå, og der er ikke den helt store opbakning til og slå gang i den igen. Jeg er med i RMK og den nye hjemmeside er http://rmk.skysite.dk men jeg vil godt lave en klub som er mere aktiv og som også kan tage brændstofs motor osv.
MVH Per A

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 22, 2009, 08:11:02 08:11* »
Hp der kan været mange grunde til at en klub halter. Jeg vil ikke sige at klubben er dårlig men der mangler noget. Der for laver jeg det sted hvor jeg kan lave mine både, og så vil jeg også gerne give andre tilbyde til at lave deres hobby der.  så HP det går ikke i vasken jeg skal jo også selv bruge det.
MVH Per A :)

Lasse68

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 22, 2009, 12:26:19 12:26* »
Et udkast til et sæt vedtægter kunne jeg nok godt hjælpe med, hvis det bliver aktuelt.B)
Hilsen Lasse68

-------------------------------------------------
[small]....Maa du opgive kampen, det Gud forbyde, skal du vikle dig i Fanen og dø\".

Gammel Faneed
[/small]

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 22, 2009, 17:08:34 17:08* »
Jeg regner ikke med at skal have tilskud fra kommunen, hvis jeg skulle have tilskud så skal kommunen have dem tilbage igen hvis klubben går i opløsning, og det skal ikke værer en penge maskine. Men jeg skal ha lavet et regler set, men jeg kender ikke helt presis reglerne for det lokale som jeg lejer men når jeg har dem går jeg rigtig igang. Har nogle intresse i at værer med kan i kontakte mig på tlf. 31168358 eller her på siden  

PS. Lasse 68 det er pænt af dig at du vil hjælpe mig med vedtægterne når jeg hår lokalet så vil jeg nok gerne have noget hjælp *hmm*

MVH Per A*lol*

michaelbm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://Modelskibet.dk
« Svar #5 Dato: Juni 22, 2009, 21:25:27 21:25* »
Du kan hente vedtægterne til en forening/klub på kommunens hjemmeside.

Husk at nævne for kommunen at du arbejder seriøst på at få personer under 16 år med i klubben.

Personer under 16 år udløser nemlig et ekstra tilskud fra staten til kommunen.
Think twice - you can only cut once!

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 24, 2009, 20:46:31 20:46* »
Ja nu må vi se hvor stor sucse det blive, Og så må der er grundlag til at søge om tilskud. Økonomisk må jeg selv stå for det i starten.
Jeg må se når jeg får det lokale om ikke jeg kan skaffe nogle medlemmer til klubben.
Men tak for svarne Michael og HP.;)

MVH Per A