Forfatter Emne: KRONJYSK RC KLUB  (Læst 2714 gange)

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Dato: Oktober 14, 2009, 19:04:17 19:04* »
Så skal den nye klub i Randers snart til og starte Søndag d. 18/10-09 På Infanterivej 26 i kælderen kl. 14.00 vil der blive afholdt et info møde Alle interesseret er meget velkommen  :D  er der nogle der har spørgsmål er i velkommet til at skrive her, mail, eller Tlf 31168358.
MVH Per A

Palle S

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #1 Dato: Oktober 15, 2009, 08:34:44 08:34* »
Hej

jeg ville meget gerne havde været med men jeg skal på arbejde søndag så jeg kan ikke

men hvad skal det være en klub for, for hurtig både eller ikke så hurtig både , for benzin både eller kun el både?

Palle

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #2 Dato: Oktober 15, 2009, 19:20:13 19:20* »
Hej Palle!

Det var da trist at du skulle arbejde, men det er dog det vigtigste. Hvis du har intresse kan du bare komme en anden dag, jeg regner med at det bliver Lørdag det mest kommer til at ske noget i klubben. Det med hvad det er for en klub ja, klubben er for alle men man må også have den respekt for andre så vi alle kan være der, men klubben bliver også for biler, fly og toge og vi må finde de steder hvor vores behov bliver dækket og jeg har ikke  pt. nogle grund til at udlukke benzín motor, selv om det ikke er det jeg gør i, og kender så meget til, men vi kan vel lærer af hinanden.

MVH Per A

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2009, 10:58:40 10:58* »
HP.. der må jeg altså sige at jeg er stækt uening med dig der. Du og andre har jo ikke just været fan af michale herinde, og når man bliver smidt ud bare sådan, så får man jo en go grund til at tro at der blevet sagt noget af andre om michale som måske i længden ikke passer *hmm*

Men denne tråd handler ikke om det, men om min nye klub KRONJYSK HOBBY KLUB, som jeg er meget spændt på at få op at kører, og jeg håber stadig at der er nogen der gider kigge forbi på søndag.*tup*.. mvh per A

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #4 Dato: Oktober 17, 2009, 00:35:48 00:35* »
[

michaelbm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://Modelskibet.dk
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #5 Dato: Oktober 17, 2009, 10:52:43 10:52* »
Hej Jumbo

Figurer i skala 1/100

Der burde være nogle, som kan bruges...
Think twice - you can only cut once!

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #6 Dato: Oktober 18, 2009, 06:49:09 06:49* »
Hej Jumbo:)
Kronjysk RC Klub bliver en meget seriøse klub men HP skriver om nogle ting som han ikke ved noget om  det kan jeg ikke lige. Jeg skrev dette indlæg for at også i fik det tilbud til at værer med i den men klub, har du  interessen så håber og syntes jeg da du skal kikke op. Så vi kan få en god snak om tingene.
MVH Per A

Steen B

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #7 Dato: Oktober 18, 2009, 11:18:15 11:18* »
Man bliver så træt så træt.......

...når man læser disse indlæg!!

Personligt forstår jeg ikke helt, hvorfor man vælger dels dette sted/forum til de mere personlige diskussioner - jeg mener at man bør være så "voksen" at man tager sådanne enten face to face, eller til nøds via telefonen, og dels forstår jeg ikke at man orker at bruge tid på det.

Jeg husker at Skjold og Michael var voksne nok til at få deres diskussioner afsluttet på en ordentlig måde; via telefonen - og uden om vi andre her.

Mit råd til Web; slet disse indlæg! Bevares - det er et frit land vi lever i, men jeg tror nu nok at hovedparten af brugerne at dette forum ønsker at benytte det til, hvad det er tænkt som - nemlig udveksling af spørgsmål/svar/ideer indenfor vores fælles hobby = modelskibsbygning.

Og nej; uanset hvem der evt. måtte svare på dette indlæg (det behøves ikke) og uanset hvor personlige disse indlæg evt. måtte være, så har jeg personligt for travlt med at bygge modelskibe, til at jeg vil spilde min tid på formålsløse diskussioner.

God vind til alle modelskibsbyggere, der benytter dette forum!!! *tup*
De eneste dårlige spørgsmål er dem, der IKKE bliver stillet! :)

tidligereadmin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #8 Dato: Oktober 18, 2009, 13:23:16 13:23* »
Nå men for at vende tilbage til overskriften KRONJYSK RC KLUB så håber jeg at der vil komme gang i den derover.*tup*
[

pera

• Newbie
  • *
    • Vis profil
KRONJYSK RC KLUB
« Svar #9 Dato: Oktober 18, 2009, 18:09:07 18:09* »
Så er mødet overståtet og det gik godt, så nu skal vi mødes igen og snakke om klubben's fremtid. Og Palle der er statig ingen grund til at udelukke benzin motor så alle der har intresse er meget velkomme til og ringe til mig 31168358 eller mail perza@live.dk :)
MVH Per A