Forfatter Emne: Ny her  (Læst 3464 gange)

Marineinfanterist

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny her
« Dato: November 15, 2009, 15:16:02 15:16* »
Hej alle samme,

Jeg vil lige presæntere mig her da jeg er ny på forumet,

Jeg hedder bjarne og arbejder som våbenmekanikker i forsvaret, jeg faldt over forum her da jeg søgte lidt på nettet omkring modelbygning og klubber.

Jeg har før bygget plastic modeller, først fly derefter en hel det panser, gik lidt træt i det da jeg efterhånden brugte mest tid på at finde kilde matriel end og bygge, er blevet frisk på at bygge lidt igen og har tænkt mig at det skal være et skib, nærmere et liberty skib, tror jeg ender op med at ville bygge Flying enterprice fra Isbrandtsen rederiet.

Så hvis der er nogen der ligger inde med tegninger så er jeg meget intresseret, har forestillet mig at modellen skal være omkring 1.5-2 meter lang. Gerne bygget fra bunden af.

Mvh

shipbuilder

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny her
« Svar #1 Dato: November 15, 2009, 16:15:30 16:15* »
Hej Dig fra Marinen..

Du kan jo til at starte med se hvad JUMBO har lavet (skalamodelskibe.dk/forum/viewthread.php?thread_id=394&rowstart=0)

måske var det en idé at sige hej til ham.. ;)

Shipbuilder

skjold

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://www.dmbl.dk
Ny her
« Svar #2 Dato: November 15, 2009, 18:55:07 18:55* »
IOS
International Offshore Support Vessel Society
Dansk Modelbygger Laug.

tica

• Administrator
  • Newbie
    • Vis profil
Ny her
« Svar #3 Dato: November 15, 2009, 19:36:56 19:36* »
Hej

Jeg tror faktisk jeg har en tegning til dit projekt. Jeg kigger i morgen og vender tilbage :-)

Vh
Carsten
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

Marineinfanterist

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Ny her
« Svar #4 Dato: November 17, 2009, 12:02:50 12:02* »