Hej alle
one.com som hoster skalamodelskibe.dk har meddelt at de stopper med at supportere den type database som siden er baseret på, og den software som benyttes kan ikke opdateres til den nye version :@
Jeg har de sidste uger forsøgt at flytte siden over i en anden platform kaldet SMF (Simple Machines Forum) uden den store succes

Jeg har derfor følgende valg.
1: Lukke siden ned og det var det, alt indhold ryger på de evige bit marker.
2: Skifte til en rå og ny platform uden indholdet fra denne side
3: Forsøge at få det hele flyttet over i nyt forum, det vil jo være ideelt men jeg har så brug for nogen der kan hjælpe med det.
Nu er der jo ikke den store trafik på siden og minimalt med indlæg, nogen vil sige at det hele foregår på FB men der er der heller ikke den store mængde af bygge indlæg, så hvad er fremtiden for modelbåds byggerne

Så jeg går lidt i tænke tanke for at se hvad jeg skal kaste min energi efter, denne side eller bare at bygge hjemme i mit eget værft uden at dele noget !
PS: Jeg har pt opgraderet mit abonnement så der er mulighed for at brugerne kan lægge større billeder ind end det er muligt nu. SÅ på den måde er det åbnet op for at det er nemmere at poste billeder.
Men hvad siger brugerne

?
Mvh
Admin