Forfatter Emne: TRÆF!!!! NU ER DET SNART TID TIL AT SEJLE!!!!!  (Læst 2566 gange)

Martin

• Newbie
  • *
    • Vis profil
TRÆF!!!! NU ER DET SNART TID TIL AT SEJLE!!!!!
« Dato: Marts 13, 2009, 00:20:40 00:20* »
Jeg har en plan om at søge om tilladelse til at sejle i Madsbyparken i Fredericia hvor der er en dejlig stor sø samt grønne områder med grillpladser.*tup*

Jeg vil høre med jer herinde om det kunne have interesse at mødes og sejle med vores modeller eller bare komme til hyggeligt samvær.*hmm*

Jeg har 2 store festtelte og 3 store borde til at stille vores modeller på så folk kan se vores skibe.

Jeg skal søge hos tekniskforvaltning i Fredericia kommune og hvis vi kunne få lov så syntes jeg at det ville være oplagt til at mødes og få en god dag evt med lidt til mave og gane samt jeg er overbevist om at det vil trække mennesker til at se hvad vi har lavet. Lad mig høre om dette kan falde i god jord og snarest så jeg kan tage fat i kommunen så det kan blive i dette forår.*yummy**music* Billeder af Madsbyparken kommer snarest her.

danholm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: Marts 13, 2009, 17:31:39 17:31* »
Hejsa

jeg er altid frisk på en sejltur. så jeg er med på ideen. :)

Mvh
Dan

Steen B

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 13, 2009, 18:26:51 18:26* »
Hej Martin

Sig da endelig til, hvis du får en tilladelse til at sejle på søen i Madsby. Jeg bor godt nok i Odense - meeeen så langt er der jo heller ikke.

Tænker at jeg godt kan sejle i den sø med "Heimdal" - også selv om den ikke har motor....kun sejl.

Jeg har i øvrigt - via "Slots- og selskabsstyrelsen" - fået tilladelse til at sejle på Slotssøen i Kolding. Det kunne måsk også være en mulighed for at mødes?*tup*
De eneste dårlige spørgsmål er dem, der IKKE bliver stillet! :)

peter

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2009, 15:28:59 15:28* »
Hej !
God ide, jeg bor også i Odense, bare det at se andre "skibsbyggere"og få en god snak.
Kommer der ikke noget i Odense ?
M.V.H. Peter

michaelbm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • http://Modelskibet.dk
« Svar #4 Dato: Marts 20, 2009, 21:44:10 21:44* »
På Egeskovs hjemmeside står der også oplysninger om træf.
Think twice - you can only cut once!